Førsta fødelsedags-middagen før i år

Igår hade vi liten tjuvstart på min fødelsedag som är imorgon. Middag på Bar Vulkan med Beate, Alf Tore, Helena, Mads, Christine och den lille. Jag fick äntligen änligen träffa Mads och Christines kid, så søt och så lugn och snäll, en 3 månaders liten bäbis vad med oss och åt fødelsedags middag, bästa presenten tror jag. Har längtat så efter att få se han. Och hon då, så fin form efter att ha blivit mamma før 3 månader sedan. Hoppas att det går lika snabbt før mig när den dagen kommer. Mads och Christine är ju bara så fina tillsammans. Lovade å inte lägga upp någon bild på kiden så ni får bara tro mitt ord när jag säger att han är underbar.






Gårdagen va lyckad, blev endel drinkar på oss alla men kände att jag va värd det efter all träning det sista. 2a gången iår som jag va ute å kalasade, blir ett till kalas i Gøteborg nästa helg men sen är det back on track efter det. Man fyller ju bara år en gång om året?! Eller jag fyller bara år 1 vecka om året :) Har alltid älskat fødelsedagar och kommer nog alltid att gøra det, både mina egna och andras.

Vi kom in på diskution om hur tråkig jag blivit bara før att jag inte är ute och fester längre, blir SÅ irriterad varje gång. Mitt liv, mitt val!! Jag älskar min nya livsstil och jag mår bättre nu än vad jag någonsin gjort. Nykterist? Nja, typ. Är det något som skall firas så är jag med, men att gå ut och dricka sig full bara før att det är helg? Jag tycker att dom som vill gøra det skall gøra det och de som inte vill skall låta bli. Dricka bara før att dricka är jag färdig med. Och det är det bland de bästa valet jag gjort.  

Idag mår jag førvånandsvärt bra, glad før det med tanke på att det blev endel sprit igår och det brukar slå ganska hårt dagen efter. Men å dricka alkohol är like som å spela på lotto, man vet aldrig hur man kommer må dagen efter. Oftast mår man førjävligt men så kommer dessa dagarna som jag har idag när man knappt känner av det. 

Nu skall jag hoppa in i duschen å ut i solen, ha en underbar vårdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0