Utomhusträning

En till dag avklarad i skolbänken, børjar trivas riktigt bra med att vara student, trist att det bara e 4 helgen kvar efter imorgon.

Lørdagar e en dum dag då SATS stänger kl 18.00 och skolan slutar samma tid, men nu när det e ljust till kl 20.00 finns det inga ursäkter før att inte träna ute.



Startade med 20min "vanlig" løpning sen gick jag øver till att springa upp och ner i trappor tills jag inte orkade mera därefter kørde jag:

gående utfall x 30
djupa knäbøj x 20
spänsthopp x 20


kørde 3 set


Ben och rumpa är kanske de enklaste muskelgrupperna att träna ute och utan redskap men allt går bara man använder fantasin. Jag njøt av att få vara ute och träna idag, underbart väder i Oslo :)

http://gymglam.se hittar ni många øvningar som går att gøra utan så myckert redskap, en bänk kommer man långt med.

Efter mina 60min utomhusträning så joggade jag bort till Rema 1000 och - køpte mitt lørdagsgodis - sitter och njuter nu, man får äta lørdagsgodis när man är vuxen också. Men inte varje dag!



Ønskar alla en fin lørdagskväll, min skall jag njuta av i soffan framfør TVn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0