Sommar tider hejhej, sommartider!

Å herre min gud, nu blir det sommar tid på søndag, vi skall ställa fram klockan. Det e ju helt underbart att det blir ljusare men det innebär ju också att jag får sova en timma mindre. Får nog gå och lägga mig kl 20.00 på søndag om jag skall orka detta.

Har ju skola denna helgen. 

På schemat står det: ernæring, antidoping och ätstørningar

Ser jätte mycket fram emot denna helgen, alla som känner mig vet ju att jag e super intresserad i allt som heter kost, bantningskurer, doping, ätstørningar osv. inte att jag gør det själv men det är ett så himla intressant ämne. Hur våran kropp reagerar på olika saker och att vi är så olika. Har exprementerat mycket genom åren när det gäller mat men känner nu att vi har fått en bra relation, maten och jag :)


10 dagar kvar till sovmorgon
11 dagar kvar till min fødelsedag


på søndag e det sommar?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0