Kvinnor med muskler

Har ni hørt något så dumt? Haha! Så har jag också tänkt en gång i tiden. Kvinnor kan inte få muskler som män, så har jag också resonerat. Pinsamt! Att bygga muskler ær nog den roligaste sporten i världen. Ramlade in på denna tjejens blogg genom Aftonbladet:
http://www.klingestedt.se/
Sååå motiverande läsning!!! Mycket läsvært!!



Bodypump instruktøren små log mot mig i hela 55min igår, okej att jag brukar gå på bodypump men vi brukar inte stå och le mot varandra på träningen. Men artig som jag är så log jag snällt tillbaka. Efter träningen kom hon fram till mig och sa att hon såg att jag børjade få muskler, därfør hon log mot mig. Yeeahh, im on the right way!! Motivering!! Skall på 2st PT timmar nästa vecka och sen skola hela helgen. Februari kommer starta super bra.

Skall be min träningsvägledare att sätta upp ett muskel byggar program till mig nu. Skall uppdatera er när det är färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0