God morgon

Då va kl 07.30 och jag har vart uppe sedan kl 6. Testat min nya studie teknik:
6.00-6.15 kaffe och wordfeud før att få igång hjärna, 6.15-7.00 läsa, 5min paus sen läsa till 7.30. Det e så att det e de 4 førsta timmarna på dagen som hjärnan e som mest motaglig før information. Så att sitta uppe å plugga hela natten som man hør många studenter gøra e tydligen helt idiotiskt. Jag har aldrig vart en morgon människa men tror detta passar mig perfekt trots allt.  
Mycket nøjd med min morgon hitils. Nu blir det att snabba sig till jobbet.




1a frukosten: Mager kesella + blåbär
2a frukosten: Havregrynsgrøt med russin å linfrøn

Frukost nr 2 blir på jobbet ca kl 10.00


Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0