Førsøkskaninen

Då gick Sandra till jobbet och jag sitter här och skriver på hennes førsta träningsprogram. Onsdag då skall Sandras ben få jobba. Mitt vardagsrums golv fick bli en PT zone ikväll, har gjort en lättare analys på hennes starka vs. svaga sidor. Vet inte vem som ser mest fram emot detta, hon eller jag?! :)


Om Sandra fortfarande e hel på onsdag så skall jag uppdatera med vårat program och får jag Sandras tillåtelse så skall jag också uppdatera om hennes framsteg. Februarieb-Maj, 4mån skall vi jobba tillsammans :)


Onsdag: Mage, rumpa, lår!



Älskar min førsta PT kund :)


Jag och Sandra- Jul 2011




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kul att jag också skrev om det! på onsdag kör vi hjärtat <3

2012-01-31 @ 06:03:43
URL: http://ssandramariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0