Anatomi

Skulle hem och plugga efter yogan idag men fastnade på en massa bloggar och facebook. Skall sluta ta med mig datorn hem de dagar jag måste plugga. Har ju 100 bøcker redan med alla svar jag behøver så datorn e ju bara ivägen.


Anatomi!! Jag säger då det. Logiken kommer efter hand har jag fått høra men den får gärna komma nu. Allt e ju super intressant men det e så svårt när man vet att man bara måste lära sig allt detta. Man läser bara før att läsa men man vet egentligen inte helt vad man läste. Kommer på mig själv med att bärja tänka på annat samtidigt som jag läser så får starta om på nytt. Kanske då man skall ta paus ;)


Skall läsa 32 sidor till innan jag måste sova.
Imorgon 50 sidor.
Onsdag skall jag hem till en tjej från skolan och plugga med henne, bra att vara två som sliter.
Torsdag blir att få hjälp av Joachim, han har ju precis gått igenom anatomin så han skall få førklara allt før mig på mänsklig nivå.
Sen är det skol helg igen, längtar såå!


Måste ändå erkänna att det e skønt att det inte e varje helg (varannan). Denna helgen var det helt underbart att få sova till kl 10 och inte gå upp kl 7.00 som det blir skolhelgerna, går upp kl 7.00 vardagar också så ni førstår varfør jag ÄLSKAR min sovmorgonar.
Men jag klagar absolut inte det är helt klart värt det, kan ge bort alla min sovmorgonar i livet før detta.

Här e en länk till min skola:
http://www.afpt.no/

Svenska varianten:
http://www.afpt.se/


                           God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0