Tack alla søta

Får så mycket fina komplimanger om min blogg, blir så himla glad, tack!!
Va super nervøst å børja blogga å jag viste inte helt hur jag skulle gøra å vad jag skulle skriva men det har vart jätte kul å skriva om allt møjligt.

Skall skriva ett inlägg som skall handla om att komma i form till "beach 2012" till helgen, skall ta mig tid till detta senast søndag och skaffa lite inspirasjon då jag har skola hela helgen. Har fått många frågor om mat och träning, tips och trix flør platt mage osv, detta kommer snart :)

Beklagar att jag e värdeløs på stavning å proffs på särskrivning, finns inget stavningsprogram på blogg.se ;)

Tack igen før alla fina komplimanger :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0