Lovely friday

Då var det helg igen, veckorna går så snabbt sjukt att det redan e februari. Idag va kallaste dagen denna vintern i Oslo. Imorse ville jag bara lägga mig ner och ge upp, gråta å skrika typ. Det va så kallt fingrar å ansikte å ben trodde jag skulle domna bort å att jag aldrig skulle få tillbaka känseln. Kylan fick mina øgon att børja rinna och tårarna frøs till is, ingen øverdrift!! Men jag øverlevde :) Nu sitter jag och njuter fredagskvællen med melon, godis, te och skall snart starta mitt Gossip girl maraton, 4 avsnitt ligger och väntar snällt på mig.


Haft mycket i huvudet denna veckan, før mycket stress så 2 timmar på SATS gjorde susen. Träning e bästa sättet att rensa huvudet å skaffa sig ny energie på.


Blev armar, rygg å axlar + 30min cardio

Imorgon blir det Ben+ mage + Zumba. Zumba går jag mest på før att det e så kul, riktig lycko timma bra musik och massa skaka rumpa :)

Søndag skall jag å Sandra køra vårat andra pass. Hon har ännu värre träningsvärk idag vilket gør mig ännu gladare :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0