Uppdatering

Igår kørde jag och Sandra vårat førsta träningspass. Va lite ovant i børjan att stå och ge instruktioner om hur hon skulle gøra och førsøka fixa å trixa så att hon skulle gøra rätt å få ut max utav timman men efter några minuter så kom vi igång ordentligt och det blev 60minuter mycket effektiv träning før lilla Sandra. Jag va där 1timma før Sandra kom så att jag skulle kunna gå igenom programet och få lite träning jag också :)

Vi kørde ben och mage.

http://www.styrkeprogrammet.se/

På øvningsarkivet hittar ni massa bra øvningar man både kan gøra hemma och på gymmet.

Längtar redan efter søndag då vi skall ha vårat andra träningspass :)


Bara så att alla vet så har Sandra träningsverk idag. Bästa nyheten jag fått idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0