Dag 1


Då va jag igång, klockan ringde 06.30 idag, va inte så kaxig den tiden, fy, men upp kom jag tillslut.

07.00- SATS

30 min intervall cardio, 10sek på, 10sek av
protein shake

Frukosten blev først när jag kom till jobbet då jag som vanlig alltid får så dålig tid på morgonen, havregryns grøt med russin

Lunch: Lax, sallad, keso 




Dagens styrka:

Hammercurl 10x3


shoulder press 10x3


Triceps 10x3


Fransk press 10x3


Bänk press 10x3


Middag: Torsk, brocoli och keso (dagens højdpunkt :)


21.30 Trøtt och nøjd med min førsta dag så tar jag kväll, 60min NCIS: Los Angeles och sen sova før att børja om på nytt, hoppas att eran dag vart lika bra som min :) 101 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0