Beach 2012

100 dagar dit, det fixar vi utan problem. Jag skall personligen komma i mitt livs bästa form. Blev sjuk på søndags kvællen efter skolan så bara orkat vara på jobbet å sen direkt hem å sova hela veckan. Så inte blivit någon träning denna veckan, tar mig en vilo vecka før jag sätter igång på riktigt. Var en riktigt tung helg på skolan. Träning heeela helgen, från morgon till kväll. Så en vilo veckan gør nog bara gott før min lilla kropp.  Men MÅNDAG, då kør vi, 102 dagar till 1juni på måndag och 1juni då e det sommar!! 102 dagar får vi gjort mycket på men vi har inte råd att førlora så många utav de dagarna så det går inte att skjuta på det längre än till på måndag. Detta skall bli riktigt kul, längtar så efter måndag, men først e det helg och min syster kommer på besøk imorgon så denna helgen e den sista innan ”beach2012prosjekt”

Måndag:
Ingen alkohol, ingen tobak, inget socker, minimaliskt med kolhydrater, massa protein, grønt te, omega 3, multivitamin, 8h sømn var natt, 20min intervall cardio var morgon, styrka 5g/veckan, jobb, skola, massa plugg.

Så kommer min vår se ut. Tråkigt? Kanske många tycker men absolut inte jag, skall bli så otroligt skønt att komma igång på riktigt. Allt eller inget! Nu kør vi. Skall uppdatera med kost, träning, bilder, tips, motivation så ofta jag kan. Vi har det alla i oss, alla kan men det e så lätt gjort att hamna på fel spår så vi måste alla passa på varandra, så lätt gjort att man skall ”unna sig” en choklad bit, men det får vi gøra den 1juni. Bit ihop nu och tacka er själva den 1juni när ni har eran drøm kropp, 100dagar kan man ”offra” før att ha en awesome sommar och en super duper nøjd kropp med massa ny energi.



Før att få lite extra motivation, gå med i facebook gruppen: 100 PERFEKTA DAGAR 22FEB-1JUNI


Jag har gjort en schema där man kryssar ner antalet dagar man har klarat gøra 100% perfekta fram till 1 juni, lätt fixat i Excel eller skriv eran mail adress i en kommentar så sender jag det till er. Skriv ut och sätt på kylen eller en lämplig plats.



LYCKA TILL!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill ha den mallen :)

2012-02-16 @ 21:02:38
URL: http://jennyfathers.blogg.se/
Postat av: emelie

Okej nu KÖÖÖR vi!!!!!



¤ Sringa minst 1 mil i veckan

¤ yoga pass

¤ Inga kakor eller godis

¤ Dricka nmassa Vatten

¤ Omega 3



Tack för inspirationen och peppning

Du är bäst!!

2012-02-20 @ 12:50:45
Postat av: Julia:)

åå skulle du kunna mejla ett sånt till mig?? skulle vart super snällt:D

2012-03-08 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0