Matvåg

Jag har køpt en våg, mer specifikt, en MATvåg!! Jag älskar den. Nu har jag stål kontroll på ALL mat jag stoppar i mig. Har vägt som en galning idag, vägt allt jag puttat in i munnen. Så himla nyttigt att få lite mera insikt i hur mkt energi allt innehåller. Mycket som man inte tänker på. Kommer att klara dessa 4 veckor utan problem nu.

Løp och køp en våg ni också.

Välinvisterade pengar måste jag säga, køp en vanlig kroppsvåg också. Skit i allt som heter bantningpiller å SKIT, gå ner i vikt är døds enkelt. Gør av med fler kalorier än du stoppar i dig. Men vet du inte hur mkt du stoppar i dig hur skall du då lyckas!? Køp en matvåg før att få kontroll och kroppsvåg før att få beløningen, den kommer garanterat att visa mindre redan efter en vecka om du inte fuskar.

Min kostade 149,- på chlas ohlsons

 

Mina 30 russin vägde 15g = 43kcal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0