Cover-up- 2 sittningar done, 3 to go :)


Føre                                  1a sittningen                       2a sittningen 

Ser ni också miraklet?! Tror ni att jag är världens lyckligaste? Tror ni att jag är glad att det är sommar nu så att jag kan gå i linne så att hela världen kan se min tatuering? :)) Jag är SÅ nøjd, blir mycket bättre än jag äns vågat drømma om. Nu har jag 3 sittningar kvar, vi kør korta sittningar ca 2h åt gången. Alla linjer är färdiga så nu skall det på färger och skugga. 3 sittningar kvar, den 16maj (dagen før 17maj, Norges nationaldag, så jag blir fin på nationaldagen;), 29maj och sista 12juni.

Vad blir nästa prosjekt? Fortsätta med en liten blomma på ryggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0